Nekalbėk man apie faktus, geriau papasakok istoriją.

 Būk įspūdingas!
Būk nuoseklus!
Būk autentiškas!

Papasakok ją žmonėms, kurie norėtų ja patikėti. Rinkodara - tai didžiulė jėga. Naudokis ja išmintingai. Patirk melą.

Knygų puslapiai tarp pavadinimo ir turinio - oho. Kokia atsakomybė! Viskas, kas ten bus, sutraukta būtent čia. Visada perskaitau keliolika kartų. Kartais kelias diena knygos net nepradedu, tik paskaitau vėl ir vėl tą puslapį. Ir mąstau, apie ką bus knyga. Tada po kiek laiko (pagaliau) atsiverčiu. Sakinys po sakinio knyga patvirtina arba paneigia mano įsivaizdavimą. Kaip būna dažniau? Nežinau.

Su Sethu Godinu susipažinau visai neseniai. Login 2011 konferencijoje pričiupusi V. Lašo dovanotą "Poke the box". Apie ją ar irgi papliurpsim kada. Subrandinsiu.

Taigi, Sethas. Labai simpatiškas, ant viršelių "deda" save. Žino apie rinkodarą žmogus gi. Pavadinimai visad užkabina. Dėl tos pačios priežasties. Na ir tie puikūs puslapiai tarp pavadinimo ir turinio. Tie šito įrašo viršuje. O man dar taip įdomu ir naudinga būtų sužinoti, kaip pasakoti tas autentiškas istorijas nepatikliame pasaulyje...

Kokie kiti puslapiai po to pagrindinio, klausi? Visokie. Sethas tiesiog "neištempia" ir kažin ar apskritai įmanoma išlaikyti tą intrigą ir oho kiekviename puslapyje, sakinyje. Mažos citatų sankaupos man užtat patiktų labau. Toks koncentratas. Be akivaizdumų. Maždaug taip:

Tai, kaip Stephanie jautėsi nusipirkusi Puma sportbatukus ir buvo prekė (20). Geriausios istorijos nepasako žmonėms nieko nauja. Priešingai geriausios istorijos <...> leidžia auditorijos nariams pasijusti protingiems ir saugiems, kai jiems primenama, kokie teisūs jie buvo (23). Rinkodarininkai nėra melagiai. Jie tėra pasakotojai. Melagiai yra vartotojai (27). Manau, kad rinkodara - galingiausias ginklas, prieinamas žmonėms, norintiems ką nors pakeisti. <...> Klausimas, kurį turite sau užduoti: "Ką aš ketinu daryti turėdamas šią galią?" (28). Idėjų skleidimas yra vienintelis ir svarbiausias mūsų civilizacijos veiklos rezultatas <...> Dalykai, apie kuriuos kalbame, yra per daug svarbūs, kad nebūtų reklamuojami (29). Pirmojo įspūdžio problema yra ne tai, kad jis nesvarbus (jis yra svarbus! Jis yra lemiamas!), o tai, jog mes net nenutuokiame, kada šis pirmasis įspūdis bus sudarytas. Ne pirmasis kontaktas, o pirmasis įspūdis (83).

Tai va, Sethas savo knygomis sudaro puikų pirmąjį įspūdį. Beje, gal žinot, kur gauti tokią Pinokio nosį? Negaliu atsižiūrėt į nuotrauką. Vien dėl jos, iš tikrųjų, ir parsinešiau šitą knygą namo. Beje, iš Naujosios Vilnios bibliotekos. Ačiū tiems, kas ją suorganizavo. Noriu dar :}
O tu tiki?
nePatyliukais

Populiarūs įrašai