Vienuolika, trys: apie taisykles

Justė iš Imbiero ir citrinos ir Monika iš mm terapijos senokai kvietė mane žaisti. Kadangi viską darau tada, kada geriausiai darosi, tas metas, panašu, yra šiandien.  Man smagu, kad po 11 klausimų uždavė ir tarp savų vienuolikos jiedvi įtraukė mane, tačiau, atvirai, jų klausimai man pasirodė itin sunkūs, o ir vienuolika faktų (?) apie save atskleisti man pasirodė labai sudėtinga. Aš save pažįstu tik iki kokio trečiojo.

Kalbant apie žaidimų taisykles - nuo vaikystės mėgdavau ne laikytis jau esamų, o sukurti savas. Dabar kuo toliau tuo rečiau leidžiu sau tai daryti, nes norisi išlikti bendruomenėje ir neįkyrėti į save atsuktais pirštukais. Neišsiduoti :)

Bet šiuose savo namuose leisiu sau pažaisti taip, kaip lengviau + pasukčiauti :}

Faktai (?):

2. Viską darau tada, kada geriausiai darosi. Todėl kai kurie darbai labai užtrunka. Dar net nežinau, kiek.
1. Save pažįstu tik iki kokio trečiojo fakto. Bet net ir jis, matyt, nėra visu 100 proc. neginčytinas.
3. Kiekvienam žaidimui, savo pačios patogumui, esu linkusi pritaikyti savas žaidimo taisykles. Matyt, nereikia sakyti, kad žaidžiančių su manimi ne per daugiausia :)

Vasara: žaidėme Juodaragio paukščius
Atsakymai:

Justė pirmuoju numeriu klausė: Ar žinai, dėl ko gyveni? Kas tai? Truputį nutuokiu. Dėl smagumo. Tiesiog.
2. Monika vienuoliktuoju numeriu klausė:  Spalvos - tai...? Kvapai, turintys pavidalą.
3.1. Trečias Justės: 3. Koks blogiausias Tavo būdo bruožas?
3.2. Monikos: 3. Ko ilgiesi?  
3.3. Jeigu sudėtume šiuos du, išeitų nei šis, nei tas: Koks blogiausias tavo ilgesys? Pagalvojus ne taip viskas ir painu. Gal ne aš viena kenčiu nuo blogojo ilgesio? Tai tokie praėję dalykai, kuriuos turėdama jautiesi blogai, o jiems pasitraukus ir į jų vietą stojus kitiems, tiems ankstesniesiems imi jausti kažkokią nepagrįstą nostalgiją.


Galiausiai: 

Justės (enorca.blogspot.com), Salomėjos (salomeja.net)  ir Ligitos (ligidangaus.lt) visada knietėjo paklausti: 
  • Vienas dalykas, kuriam niekada nepritrūksta laiko? 
  • Judėjimas ar tinginiavimas? 
  • Vienai, dviese ar būryje?
Smagaus tirpsmo!
nePatyliukais

Populiarūs įrašai